تکار یک فناوری انرژی است که توسط فیزیوتراپیست ارائه می شود و باعث بهبود سریع عملکرد می شود.
انرژی تکار (یک جریان با فرکانس بالا) به دلیل مزایای درمانی آن در بین فیزیوتراپیست ها، بسیار مورد توجه ورزشکاران و بسیاری دیگر از بیماران است.
تیم کلینیک فیزیوتراپی آریا پارس، سالهاست که از تکارتراپی برای معالجه بیمارانی مثل شما اطمینان حاصل می کند تا از بالاترین سطح دانش و مهارت در درمان طیف وسیعی از شرایط اطمینان حاصل کند.

مزایای اصلی تکار عبارتند از:
– کاهش درد را در مقایسه با سایر الکتروتراپی ها تسریع می کند،
– مکانیسم های طبیعی بهبودی بدن را تسریع می کند، در نتیجه زمان بهبودی را کاهش می دهد،

فناوری انرژی تکار چیست؟

انرژی تکار یک جریان با فرکانس بالا است که بین ۳۰۰ کیلوهرتز تا ۱ مگاهرتز در حال نوسان است. این “بازسازی طبیعی” بافت آلی را تسریع می کند. شدت کم آن به معنای آن است که انرژی کاملاً غیرتهاجمی و ۱۰۰٪ طبیعی برای بدن انسان است.
مطالعات انجام شده در طول سی سال گذشته نشان داده است که اثرات درمانی آن به طور طبیعی بازسازی بافت را تحریک کرده و درد را کاهش می دهد.

درمان با انرژی تکار

مزایای بیماران چیست؟

• – بهبود عملکرد سریعتر را در بر دارد (اثرات مفید تنها پس از چند جلسه آشکار است و حتی ۲۴ ساعت پس از درمان نیز می توان بهبودها را مشاهده کرد).
  • – درمان بدون درد و آرامش است.
  • – روش های درمانی بی خطر بوده و از نظر درمانی نیز از کارآیی بالایی برخوردار هستند.
  • – احساس رفاه را ترویج می کند، زمینه را برای فعالیت بدنی پس از درمان مستعد می کند.
  • – توانبخشی سریعتر را ممکن میکند.
این مطلب را نیز بخوانید:   تاریخچه تکارتراپی

برای درمان چه شرایطی استفاده می شود؟

مشکلات عضلانی، مفصلی و لنفاوی:
– آسیب شناسی
– روماتولوژی
فیزیوتراپی ورزشی

تکار به ویژه برای تسکین درد و اهداف ضد التهابی مفید است. برای درمان بیماریهای حاد یا مزمن در عضلات و مفاصل استفاده می شود. این فناوری به شکستن حلقه معیوب درد / التهاب / سفتی، تخلیه فاضلاب، بهبود تحرک مفصل و بهبود روند بهبودی کمک می کند. کاهش زمان بهبودی و بازگشت سریع به فعالیت های عادی نیز از نتایج استفاده از تکاردرمانی است.

برای رزرو وقت تکارتراپی، همین حالا با متخصصین ما در کلینیک فیزیوتراپی آریا پارس تماس بگیرید.